Wednesday, January 5, 2011

Bye bye 2009!

Sa fiu al naibii, a mai trecut un an. Mai exact un revelion, dar mica sarbatoare iti da impresia ca tocmai ti-a fugit anul din brate si capeti unul nou. Nu stiu cum sunt altii dar eu cand am ciocnit cupa de sampanie am avut impresia ca sunt brusc mai batran cu un an si ca timpul trece mult prea repede.

Am cugetat un pic...
 in aceste zile gandindu-ma la ce am realizat anul trecut. Am ajuns la concluzia sanatoasa zic eu ca in tara asta nu e de stat, am vazut SUA si Franta si m-am indragostit de amandoua, am vazut moartea cu ochii in accidentul pe care l-am avut in iunie si cu ocazia asta am realizat ca fac ceva pe miscarea ecologista si masini cat mai mici, daca nu eram protejat de inca 2 metri de tabla in fata si in spatele meu o mierleam.

Mai mult de atat am realizat ceea ce ziceam mai sus: timpul trece si nu e rabdator cu tine. Asa ca mi-am ales sa plec in Canada, m-am documentat zic eu indeajuns de mult incat sa imi fac o idee de cum va fi acolo si am inceput procesul de emigrare. Singurul lucru care ma enerveaza e ca nu ii dedic destul timp dar si asta urmeaza sa se schimbe.

No comments:

Post a Comment