Wednesday, January 5, 2011

Emigrare pasul 2: Informarea

Ok, in pasi simpli ce e de facut:


1. In primul si in primul rand asa cum am spus inainte, cititi cat mai mult despre tara in care urmeaza sa emigrati, cazul meu Canada. Intelegi cum e sistemul si organizarea lor, faceti-va o idee unde anume in acea tara ati vrea sa va stabiliti. Nu am linkuri sa va dau, am cautat folosind google dupa opinii in privinta anumitor orase, a sistemului medical canadian, a costului vietii, am cautat bloguri despre canada, bloguri fostilor imigranti in canada, am citit enorm.

2. Cel mai simplu mod de a emigra in Canada...
este emigrarea pe partea franceza. Cei care nu au habar ca exista o parte franceza in Canada, unde se vorbeste prioritar franceza, le recomand sa revina la punctul 1 si sa insiste. Se poate emigra si pe partea engleza direct, nu am studiat mult fenomenul, trebuie sa va incadrati intr-o lista anume de meserii.

3. Un moment bun ar fi acum sa va inregistrati pe www.montreal.ro si sa va apucati de citit cat mai multe threaduri in legatura cu viata de acolo. Va atentionez insa ca nu trebuie sa luati de bune toate insemnarile de acolo, sau macar priviti-le cu moderatie.

4. Tot la capitolul moment bun, e recomandarea mea de a incepe sa studiati limba franceza. Daca o stiti deja, poate e cazul sa mai studiati un pic vocabularul si sa incercati sa sustineti cateva conversatii in franceza. Eu am achizitionat cartea “Franceza in 30 de zile” de Michelline Funke si ma apuc de studiat.

In urmatorul post, vorbim si de cateva linkuri ajutatoare si despre comunitatea din Canada, asa cum am inteles-o eu de pe partea asta a globului.

No comments:

Post a Comment