Monday, January 10, 2011

Emigrare: Descrierea procesului

Bun, ai hotarat ca aici nu e de tine si te-ai decis pentru Canada. Daca iti faci impresia ca procesul de emigrare e un lucru usor, te inseli (asa cum am aflat si eu pe barba mea). Procesul contine mai multe etape pe care le voi prezenta, iar la fiecare voi intra in detaliu pe masura ce trec si eu prin ele.

Deoarece blogul l-am creat...




pentru a urmari progresul meu mai mult, voi detalia fazele cu viteza prin care trec si eu prin ele, implicit la data postarii nu am toate informatiile disponibile.

Prezentarea generala ar fi cam asa:

Faza 1: Crearea dosar I
  • acte de strans si tradus
  • formulare de completat
  • taxe de platit
  • expediere
Faza 2: Interviul & CSQ
  • sfaturi interviu pt viza
  • interviul pentru viza
  • obtinere CSQ
Faza 3: Crearea dosar II
  • acte de strans si tradus
  • formulare de completat
  • taxe de platit
  • expediere

Faza 4: Examen Medical
  • taxe
  • examen propriu-zis
Faza 5: Viza
  • eliberare viza
Spor la munca!

No comments:

Post a Comment