Saturday, October 2, 2010

Un vis

Am avut un vis azi noapte. Eram intr-un mercedes benz cu un interior bej cu crem si aveam un zambet tamp pe fata. Exact ca la prima masina, mangaiam bordul asa cum uneori imi mangai iubita, cu dragoste. Ma uitam fascinat la luminile si calitatea materialelor si stiu ca zambeam deoarece nu imi venea sa cred ca e a mea. Incet, in vis,  ma las pe spate in scaun si ridic privirea pe geamul din stanga.

Ma gandeam...
ca e cerul cenusiu dar observ ca totul in jur e cenusiu.Si ma uitam lung la acelasi semafor la care stau zi de zi pentru a face stanga pe scurta strada care ma duce undeva in spatele blocurilor gri. Ma uit cum tot in stanga mea, intre cele doua refugii de tramvai pentru pietoni, apare o dacie urmata de ceva necunoscut (era totusi un vis) si de un bmw mai vechi. Toate aliniate intre refugii sa faca stanga. Simteam cum incet mi se sterge zambetul tamp de pe fata si cenusiul din jur imi intra prin fiecare por din piele.

As putea avea ce mi-as dori aici, atata timp cat tine de mine. Dar nu voi putea sa ma bucur de ce as avea, atata timp cat ceea ce ma inconjoara imi strica fiecare bucurie.

Si trebuie sa plec.

No comments:

Post a Comment